Prezentare
Departamentul de marketing, comunicare și relații internaționale, are în principal, următoarele atribuţii:
  • Elaborarea şi controlul punerii în aplicare a planului de marketing, strategiilor de imagine și comunicare
  • Realizează campanii de atragere si fidelizare a membrilor CAFR;
  • Stabilește calendarul acțiunilor de promovare pe baza strategiilor elaborate;
  • Planifica si personalizează produsele/serviciile oferite membrilor;
  • Coordonează realizarea de campanii de promovare;
  • Coordonează realizarea de studii de piața;
  • Concepe materiale de promovare si comunicare pentru organizație;
  • Coordonează conținutul informațional al site-ului organizației;
  • Realizează activități de PR;
  • Analizează impactul instrumentelor de promovare utilizate;
  • Editarea revistei „Practici de Audit, cu apariţie trimestrială;
  • Redactare newsletter lunar "InfoAudit"
  • Analiza altor organizații profesionale de profil si identificarea punctelor tari si a punctelor slabe ale produselor acestora;
  • Analiza ofertelor publicitare si identificarea celor mai avantajoase forme de promovare;
  • Proiectarea materialelor publicitare (anunțuri, pliante, oferte etc.);
  • Colaborarea nemijlocită cu agențiile de publicitate si cu mass-media;
  • Proiectarea de chestionare pentru studiul pieței, efectuarea culegerii de date si a prelucrării statistice consecutive aplicării lor, redactarea raportului de studiu al pieței;
  • Coordonează elaborarea, pe baza informaţiilor deţinute şi a celor furnizate de celelalte structuri interne ale Camerei, documentele necesare în vederea aderării Camerei la organizaţiile profesionale de profil;
  • Organizarea de evenimente de promovare a CAFR;
  • Urmăreşte derularea parteneriatelor dintre Cameră şi instituțiile din alte ţări care activează în domeniul auditului statuar şi îndeplinirea la termen a obligaţiilor ce revin C.A.F.R. în temeiul acestora;
  • Îndeplineşte activităţi de natură organizatorică necesare participării reprezentanţilor Camerei la acţiuni interne şi internaţionale;
  • Elaborează informări referitoare la reuniunile de interes din domeniul auditului financiar spre a fi aduse la cunoştinţă organelor de conducere ale Camerei si Membrilor;
  • Urmăreşte obţinerea informaţiilor necesare şi completează în termen formularele de participare a membrilor Biroului Permanent şi Consiliului Superior la reuniunile internaţionale, europene şi regionale de interes pentru activitatea de audit statuar;
  • Traduce în limba româna materiale de interes pentru C.A.F.R., provenite de la organismele internaţionale sau alte lucrări necesare;
  • Traduce în limba engleză / franceză materiale primite din cadrul C.A.F.R., în vederea expedierii lor către organismele internaţionale sau alte părţi de interes din străinătate;
  • Urmăreşte crearea şi dezvoltarea unei bune reputaţii a Camerei faţă de autorităţile publice, membrii şi organizaţii de profil şi alte categorii de public;
  • Asigură difuzarea informaţiilor privind imaginea instituţiei către conducere şi personalul executiv, stabilirea şi menţinerea legăturilor structurii interne cu exteriorul C.A.F.R.