Comunicat Conferinţă 2011


COMUNICAT DE PRESĂ


La 18 iunie a.c., în sala „A.I.Cuza” din Palatul Parlamentului, s-a desfăşurat Conferinţa anuală ordinară a Camerei Auditorilor Financiari din România, care a avut înscrisă pe ordinea de zi prezentarea următoarelor documente:

-    Raportul de activitate al Consiliului Camerei pentru anul 2010,
-    Situaţiile financiare anuale ale CAFR pentru exerciţiul 2010,
-    Execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli pentru exerciţiul 2010,
-    Bugetul de venituri şi cheltuieli pentru anul 2011,
-    Raportul Comisiei de auditori statutari asupra situaţiilor financiare ale CAFR pentru anul 2010,
-    Programul de activităţi al Consiliului CAFR pentru anul 2011 şi stabilirea obiectivelor strategice pentru perioada 2011-2014.

Documentele au fost discutate şi aprobate de participanţi.
În continuare, a avut loc alegerea noului Consiliu al Camerei. Potrivit prevederilor Regulamentului de organizare şi funcţionare al CAFR, aprobat prin H.G. nr. 433/27 aprilie 2011, noul Consiliu are în componență 11 membri şi un mandat de trei ani.
Pentru noul Consiliu au candidat 37 de auditori financiari, din care 2 au absentat la momentul prezentării candidaţilor și desfăşurării procesului de votare. În urma numărării şi validării voturilor exprimate au fost aleşi în Consiliul Camerei, conform Procesului Verbal întocmit de comisia de numărare a voturilor (Proces verbal click aici):

   1.    Mataragiu Carmen
   2.    Petre Georgeta
   3.    Neamțu Horia
   4.    Morariu Ana
   5.    Năstase Pavel
   6.    Dincă Ana
   7.    Orzescu Scarlat
   8.    Dănescu Tatiana
   9.    Iordache Elena
 10.    Bozga Mircea
 11.    Botez Daniel

Funcţiile şi atribuţiile în cadrul Consiliului vor fi stabilite în prima şedinţă a acestui for de conducere, conform art. 19, alin. (1) și (2) din Regulamentul de organizare și funcționare al Camerei aprobat prin H.G. nr. 433/2011.