Comunicat convocare Conferinta ordinara anuala 2014
Lucrările vor avea loc la Hotel RAMADA PARC Bucureşti, Bulevardul Poligrafiei nr. 3-5 B, sector 1. Accesul în sală se face între orele: 8,30 – 9,30.
La Conferinţa ordinară participă membrii cu drept de vot, desemnati conform normelor de reprezentare aprobate de Cameră.
Ordinea de zi a Conferinţei este următoarea:
1) Prezentarea raportului anual de activitate a Consiliului Camerei pentru anul 2013;
2) Prezentarea situaţiilor financiare anuale ale Camerei la 31 decembrie 2013;
3) Prezentarea raportului Comisiei de auditori statutari asupra situaţiilor financiare ale
Camerei încheiate la 31 decembrie 2013;
4) Prezentarea execuţiei bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2013;
5) Prezentarea proiectului bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2014;
6) Prezentarea programului de activităţi al Consiliului Camerei pentru anul 2014;
7) Strategia Consiliului Camerei 2014 – 2017;
8) Aprobarea unor modificări ale Regulamentului de organizare şi funcţionare a Camerei;
9) Alegerea membrilor Consiliului Camerei, Comisiei de auditori statutari şi ai Comisiei de
disciplină;
10) Diverse
11) Supunerea spre aprobare a materialelor prezentate în Conferinţa ordinară anuală.
În cazul neîndeplinirii condiţiei de prezenţă a majorităţii simple a membrilor Camerei cu drept de vot, desemnati potrivit normelor de reprezentare, Conferinţa ordinară întrunită la a doua convocare, de regulă în aceeaşi zi şi acelaşi loc, poate să hotărască asupra problemelor de pe ordinea de zi, oricare ar fi numărul membrilor prezenţi, cu majoritate simplă de voturi.
Pentru informaţii suplimentare privind organizarea Conferinţei ordinare anuale, vă rugăm să vă adresaţi Secretariatului Camerei Auditorilor Financiari din România, telefon 021/410 74 43 interior 103, fax 021/410 03 48, e-mail: cafr@cafr.ro
Lista reprezentanţilor delegati la Conferinţa ordinară anuală din data de 27 septembrie 2014 (descarca aici)
Prof.univ.dr.Horia NEAMŢU