Conferinta ordinara a Camerei Auditorilor Financiari din Romania - 01 aprilie 2017
ANUNŢ
privind convocarea Conferinței ordinare a Camerei
Auditorilor Financiari din România
din data de
1 aprilie 2017
CAMERA AUDITORILOR FINANCIARI DIN ROMÂNIA, persoană juridică autonomă, înființată,
organizată şi funcționând ca organizație profesională de utilitate publică fără
scop patrimonial, în baza art. 5 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 75/1999
privind activitatea de audit financiar, republicată, cu modificările şi completările
ulterioare, cu sediul în București, Str. Sirenelor nr. 67-69, Sector 5, cod de
identificare fiscală 12137045 (“Camera”
sau „CAFR”) transmite următorul anunț:
Consiliul Camerei, în conformitate cu dispozițiile
art. 9 din Regulamentul de organizare şi funcționare a CAFR, aprobat prin HG
nr. 433/2011,
CONVOACĂ
Conferința ordinară a Camerei în data de 1 aprilie 2017 orele 9,30, în București, Aleea Dealul Mitropoliei, Nr. 25, la Palatul Patriarhiei (“Conferinţă”).
Accesul în sală se face între orele: 8,30 –
9,30.
La Conferință participă şi pot avea drept de vot doar membrii Camerei înscriși în Lista finală cu auditorii financiari care și-au îndeplinit toate obligațiile față de Cameră la termenele stabilite conform art. 5 din Normele pentru desemnarea reprezentanților auditorilor financiari la Conferința ordinară a Camerei Auditorilor Financiari din România organizată în anul 2017, aprobate prin Hotărârea Consiliului CAFR nr. 121/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
În cazul neîndeplinirii condițiilor de validitate conform art. 10 alin. (1) din Regulamentul de organizare şi funcționare a CAFR, aprobat prin HG nr. 433/2011 a doua convocare a Conferinței se stabilește pentru data de 1 aprilie 2017 ora 10,00 la aceeași adresă şi cu aceeași ordine de zi.
Ordinea de zi a Conferinței este următoarea:
1. Prezentarea şi dezbaterea următoarelor materiale:
a) raportul anual de activitate al
Consiliului Camerei pentru anul 2016 ( click aici );
b) situațiile financiare anuale ale
Camerei la data de 31 decembrie 2016 ( click aici );
c) raportul Comisiei de auditori statutari
ai Camerei asupra situațiilor
financiare ale Camerei încheiate la 31 decembrie 2016;
d) execuția bugetului de venituri şi
cheltuieli pentru exercițiul financiar încheiat la data de 31 decembrie 2016 ( click aici ) ;
e) bugetul de venituri şi cheltuieli
pentru anul 2017 ( click aici ) ;
f) programul de activitate al Consiliului
Camerei pentru anul 2017 ( click aici );
2. Aprobarea raportului anual de activitate
al Consiliului Camerei pentru anul 2016;
3. Aprobarea situațiilor financiare anuale
ale Camerei la data de 31 decembrie 2016;
4. Aprobarea execuției bugetului de
venituri şi cheltuieli pentru exercițiul financiar încheiat la data de 31
decembrie 2016;
5. Aprobarea bugetului de venituri şi
cheltuieli pentru anul 2017;
6. Aprobarea programului de activitate al Consiliului Camerei pentru anul 2017;
7. Consultarea, dezbaterea și aprobarea organizării până cel târziu la sfârșitul lunii septembrie 2017 a Conferinței pentru alegerea Președintelui CAFR, a membrilor Consiliului CAFR şi a membrilor comisiilor CAFR stabilite conform legislației în vigoare.
8. Diverse.
Pentru informații suplimentare privind organizarea Conferinței, vă rugăm să vă adresați Camerei prin email, la adresa conferinta@cafr.ro, telefonic, la numerele 031.433.59.46 sau 0749 011 145.
Președintele Camerei Auditorilor Financiari din Romania,
Conferențiar univ.
dr. Gabriel Radu