Comunicat cu privire la convocarea Conferinței ordinare anuale a C.A.F.R. 2012

 

 

 

Consiliul Camerei Auditorilor Financiari din România, denumită în continuare Camera, convoacă, în data de 21 aprilie 2012 orele 10.00, Conferinţa ordinară anuală a Camerei. Lucrările vor avea loc la  Centrul de Conferințe al Patriarhiei Române, Sala Aula Magna, București, Aleea Dealul Mitropoliei nr.25, sector 4.

 Accesul în sală se face  între orele: 8.30 – 9.30.

 La Conferinţa ordinară anuală a Camerei vor participa membrii, auditori financiari, legal convocaţi.

 

Ordinea de zi a Conferinţei este următoarea:

 

1)      Prezentarea raportului anual de activitate a Consiliului Camerei pentru anul 2011;

2)      Prezentarea situaţiilor financiare anuale ale Camerei pentru anul 2011;

3)      Prezentarea raportului Comisiei de auditori statutari asupra gestiunii financiare a Consiliului Camerei pentru anul 2011;

4)      Prezentarea execuţiei bugetului de venituri  şi cheltuieli pentru exerciţiul financiar 2011;

5)      Prezentarea proiectului bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2012;

6)       Prezentarea  programului de activităţi al Consiliului Camerei pentru anul  2012;

7)      Supunerea spre aprobare a materialelor prezentate în Conferinţa ordinară anuală;

8)      Diverse

 

            În cazul neîndeplinirii condiţiei de prezenţă a majorităţii simple, Conferinţa ordinară anuală se convoacă, în aceeaşi zi şi acelaşi loc, oricare ar fi numărul membrilor prezenţi, faţă de prima convocare, iar hotărârile se iau cu majoritatea simplă.

 

 Pentru informaţii suplimentare privind organizarea Conferinţei ordinare anuale, vă rugăm să vă adresaţi secretariatului Camerei Auditorilor Financiari din România, tel. 021/410.74.43 interior 103, fax 021/410.03.48, e-mail: cafr@cafr.ro

 

 

 

Preşedinte,

 

Prof. univ. dr. Horia Neamțu