Comunicat cu privire la convocarea Conferinței ordinare anuale a C.A.F.R. 2012
Consiliul Camerei Auditorilor Financiari din România, denumită în continuare Camera, convoacă, în data de 21 aprilie 2012 orele 10.00, Conferinţa ordinară anuală a Camerei. Lucrările vor avea loc la Centrul de Conferințe al Patriarhiei Române, Sala Aula Magna, București, Aleea Dealul Mitropoliei nr.25, sector 4.
Accesul în sală se face între orele: 8.30 – 9.30.
La Conferinţa ordinară anuală a Camerei vor participa membrii, auditori financiari, legal convocaţi.
Ordinea de zi a Conferinţei este următoarea:
1) Prezentarea raportului anual de activitate a
Consiliului Camerei pentru anul 2011;
2) Prezentarea situaţiilor financiare anuale
ale Camerei pentru anul 2011;
3) Prezentarea raportului Comisiei de auditori
statutari asupra gestiunii financiare a Consiliului Camerei pentru anul 2011;
4) Prezentarea execuţiei bugetului de venituri
şi cheltuieli pentru exerciţiul financiar 2011;
5) Prezentarea proiectului bugetului de
venituri şi cheltuieli pentru anul 2012;
6) Prezentarea programului de activităţi al Consiliului
Camerei pentru anul 2012;
7) Supunerea spre aprobare a materialelor
prezentate în Conferinţa ordinară anuală;
8) Diverse
În cazul neîndeplinirii condiţiei de prezenţă a majorităţii simple, Conferinţa ordinară anuală se convoacă, în aceeaşi zi şi acelaşi loc, oricare ar fi numărul membrilor prezenţi, faţă de prima convocare, iar hotărârile se iau cu majoritatea simplă.
Pentru informaţii suplimentare privind organizarea
Conferinţei ordinare anuale, vă rugăm să vă adresaţi secretariatului Camerei
Auditorilor Financiari din România, tel. 021/410.74.43 interior 103, fax
021/410.03.48, e-mail: cafr@cafr.ro
Preşedinte,
Prof. univ. dr. Horia Neamțu