Conferinţa anuală a Camerei - 21 Aprilie 2007
Conferinţa anuală a Camerei - 21 Aprilie 2007
Consiliul Camerei Auditorilor Financiari din România (Consiliul Camerei) convoacă,
în data de 21 aprilie 2007, Conferinţa ordinară anuală a Camerei.
Lucrările vor începe la ora 9:30 şi vor avea loc la Palatul
Parlamentului, în cadrul Centrului Internaţional de Conferinţe al
Camerei Deputaţilor, cu sediul în Bucureşti, Str. Izvor nr. 2-4, sala
Alexandru Ioan Cuza. Accesul în sală se va face începând cu ora 8:00, prin intrarea A1 din str. 13 Septembrie
Convocarea Conferinţei ordinare anuale a Camerei se face cu
respectarea prevederilor Regulamentului de organizare şi funcţionare al
Camerei. În cazul neîntrunirii cvorumului legal la prima convocare, se
procedează la a doua convocare a Conferinţei ordinare, pentru aceeaşi
zi şi în acelaşi loc, începând cu ora 10:00.
Ordinea de zi a Conferinţei ordinare anuale este următoarea:
- Prezentarea raportului anual de activitate a Consiliului Camerei pentru anul 2006;
- Prezentarea situaţiilor financiare anuale ale Camerei pentru anul 2006;
- Prezentarea Raportului Comisiei de auditori statutari asupra gestiunii financiare a Consiliului Camerei pentru anul 2006;
- Execuţia Bugetului de venituri şi cheltuieli pentru exerciţiul financiar 2006;
- Proiectul Bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2007;
- Prezentarea Programului de activităţi al Consiliului Camerei pentru anul 2007;
- Prezentarea modificărilor şi completărilor la Regulamentul de organizare şi funcţionare a Camerei (click aici pentru a descărca);
- Supunerea spre aprobare a materialelor prezentate în Conferinţa ordinară anuală.
Pentru informaţii suplimentare privind organizarea Conferinţei ordinare anuale, vă rugăm să vă adresaţi Camerei Auditorilor Financiari din România, tel. 021/410.74.43 interior 103 sau 111, 021/781.49.29, fax 021/410.03.48, e-mail: cafr@cafr.ro.