Conferinţa anuală a Camerei - 21 Aprilie 2007

Conferinţa anuală a Camerei - 21 Aprilie 2007


Consiliul Camerei Auditorilor Financiari din România (Consiliul Camerei) convoacă, în data de 21 aprilie 2007, Conferinţa ordinară anuală a Camerei. Lucrările vor începe la ora 9:30 şi vor avea loc la Palatul Parlamentului, în cadrul Centrului Internaţional de Conferinţe al Camerei Deputaţilor, cu sediul în Bucureşti, Str. Izvor nr. 2-4, sala Alexandru Ioan Cuza. Accesul în sală se va face începând cu ora 8:00, prin intrarea A1 din str. 13 Septembrie
Convocarea Conferinţei ordinare anuale a Camerei se face cu respectarea prevederilor Regulamentului de organizare şi funcţionare al Camerei. În cazul neîntrunirii cvorumului legal la prima convocare, se procedează la a doua convocare a Conferinţei ordinare, pentru aceeaşi zi şi în acelaşi loc, începând cu ora 10:00.
Ordinea de zi a Conferinţei ordinare anuale este următoarea:

  • Prezentarea raportului anual de activitate a Consiliului Camerei pentru anul 2006;
  • Prezentarea situaţiilor financiare anuale ale Camerei pentru anul 2006;
  • Prezentarea Raportului Comisiei de auditori statutari asupra gestiunii financiare a Consiliului Camerei pentru anul 2006;
  • Execuţia Bugetului de venituri şi cheltuieli pentru exerciţiul financiar 2006;
  • Proiectul Bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2007;
  • Prezentarea Programului de activităţi al Consiliului Camerei pentru anul 2007;
  • Prezentarea modificărilor şi completărilor la Regulamentul de organizare şi funcţionare a Camerei (click aici pentru a descărca);
  • Supunerea spre aprobare a materialelor prezentate în Conferinţa ordinară anuală.

 

Pentru informaţii suplimentare privind organizarea Conferinţei ordinare anuale, vă rugăm să vă adresaţi Camerei Auditorilor Financiari din România, tel. 021/410.74.43 interior 103 sau 111, 021/781.49.29, fax 021/410.03.48, e-mail: cafr@cafr.ro.