Anunţ referitor la depunerea candidaturilor pentru Consiliul Camerei
Regulamentul de organizare şi funcţionare a Camerei, a fost adoptat prin Hotărâre de Guvern în ședința Guvernului din data de 27 aprilie 2011.
Aducem la cunoştinţa membrilor Camerei, că termenul de depunere a candidaturilor pentru Consiliul Camerei a fost prelungit până la data de 20 mai 2011.
I. Orice membru al Camerei, persoană fizică, poate fi aleasă în Consiliu, dacă îndeplinește cumulative următoarele condiţii:
a) are achitate obligațiile fată de Cameră la data depunerii candidaturii și a participat la Programul de formare profesională continuă, conform normelor Camerei, în anul anterior organizării alegerilor (se depune declarație pe propria răspundere);
b) nu deţine o funcţie eligibilă într-un alt organism profesional (se depune declarație pe propria răspundere);
c) nu a fost sancționat disciplinar de Cameră în ultimii 5 ani anteriori datei depunerii candidaturii sale (se depune declarație pe propria răspundere).
d) a respectat calendarul de depunere a candidaturilor.
Candidații vor depune:
- cererea de candidatură (descarcă aici);
- copia actului de identitate (C.I. sau B.I.);
- copia carnetului de membru vizat la zi;
- declarațiile menționate mai sus,
- CV model european (descarcă aici) din care să rezulte:
- studiile, titlurile ştiinţifice, lucrările ştiinţifice elaborate, alte tipuri de lucrări de specialitate,
- acţiuni întreprinse pentru sprijinirea profesiei: lucrări de speciliatate efectuate, consultanţă, articole publicate în reviste de specialitate, cărţi publicate în domeniu, susţinerea de cursuri ca formator în domeniul auditului financiar etc.
II. Pentru validarea îndeplinirii condiţiilor specificate la punctul I, va fi numită Comisia de validare a candidaturilor, compusă din 5 persoane, membri ai Consiliului care nu mai pot să-şi depună candidaturile, respectiv prim-vicepreşedintele şi patru vicepreşedinţi. Secretariatul Comisiei de validare va fi asigurat de directorul executiv al Camerei.
Comisia de validare a candidaturilor va avea următoarele atribuţii:
- verificarea respectării termenului limită de depunere a candidaturilor;
- verificarea dosarelor de candidaturi sub aspectul existenței documentelor specificate la pct.I.
Comisia va întocmi un proces-verbal de analiză a dosarelor.
În final, Comisia va întocmi o listă cu candidaturile admise, care va fi afişată pe site-ul Camerei, în termen de 3 zile termenului limită de depunere a candidaturilor (20 mai 2011).
Contestaţiile referitoare la lista candidaților se vor depune în termen de 2 zile lucrătoare de la afișarea acesteia.
Contestaţiile vor fi analizate şi soluţionate de o Comisie, formată din președintele Camerei și doi membri ai Consiliului care nu mai pot să-și depună candidaturile, în termen de 2 zile lucrătoare, iar rezultatul se va afișa, de asemenea, pe site-ul Camerei. Rezultatele sunt definitive.
CRITERII PENTRU ORGANIZAREA ŞI DESFĂŞURAREA ALEGERILOR
Nr. crt. |
Numele şi prenumele |
Localitatea |
1. |
Piatra- Neamt |
|
2. |
Bucureşti |
|
3. |
Bucureşti |
|
4. |
Sibiu |
|
5. |
Arad |
|
6. |
Tg. Mureş |
|
7. |
Bucureşti |
|
8. |
Constanţa |
|
9. |
Bucureşti |
|
10. |
Bucureşti |
|
11. |
Cluj-Napoca |
|
12. |
Bucureşti |
|
13. |
Bucureşti |
|
14. |
Bucureşti |
|
15. |
Ilfov |
|
16. |
Satu Mare |
|
17. |
Timişoara |
|
18. |
Bucureşti |
|
19. |
Bucureşti |
|
20. |
Cluj - Napoca |
|
21. |
Bucureşti |
|
22. |
Bucureşti |
|
23. |
Iaşi |
|
24. |
Bucureşti |
|
25. |
Bucureşti |
|
26. |
Bucureşti |
|
27. |
Bucureşti |
|
28. |
Bucureşti |
|
29. |
Bucureşti |
|
30. |
Constanţa |
|
31. |
Constanţa |
|
32. |
Bucureşti |
|
33. |
Bucureşti |
|
34. |
Bucureşti |
|
35. |
Rm. Vâlcea |
|
36. |
Bucureşti |
|
37. |
Bucureşti |