Anunț privind scoaterea la concurs a postului de Director Executiv al CAFR

CONDIŢII ŞI ETAPE DE DESFĂȘURARE A SELECȚIEI

PENTRU OCUPAREA POSTULUI DE “DIRECTOR EXECUTIV“ AL CAFR

Conform OUG 75/1999 privind activitatea de audit financiar, republicata  cu completările şi modificările ulterioare şi HG 433/2011 pentru aprobarea Regulamentului de organizare si funcționare a Camerei Auditorilor Financiari din Romania , Camera Auditorilor financiari din România (CAFR) organizează selecţie de personal în vederea ocupării postului vacant de director executiv al CAFR.


I. CONDIŢII GENERALE DE CANDIDARE:

1. Cetăţenia română şi domiciliul stabil în România;
2. Studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă;
3. Exercițiul deplin al drepturilor civile și politice;
4. Să nu fi suferit vreo condamnare pentru fapte ce l-ar face incompatibil cu funcția pentru care candidează;
5. Cazier judiciar;
6. Stare de sănătate corespunzătoare funcţiei pentru care candidează, atestată pe bază de documente medicale valabile;
7. Cunoștințe de limba engleză (scris, citit, vorbit);
8. Cunoștințe avansate de utilizare a programelor de calculator;
9. Experiență relevantă în activitatea de management, de minim 3 ani susţinute cu recomandare/recomandări;
10. Auditor financiar activ de minim 3 ani.

 
II. CRITERII DE SELECŢIE

Abilităţi personale şi manageriale evaluate pe baza următoarelor criterii:
1. Educaţia:
1.1. Nivelul educaţiei (ciclurile academice: licenţă, master, etc.);
1.2. Certificări legate de domeniul de activitate aferente profesiei de auditor financiar;

2. Propunere din partea candidatului privind dezvoltarea profesiei de auditor financiar (un mini eseu de maxim 5 pagini)
2.1  Viziune asupra dezvoltării profesiei, având ca orizont de timp următoarea perioadă de 2 ani (se va răspunde la următoarele):
a) Propunere pentru creșterea şi întărirea încrederii în profesia de auditor financiar; 
b) Creşterea şi diversificarea pieţei serviciilor de audit financiar;
c) Măsuri ce urmează a fi luate în următoarele 3 luni - 6 luni – 12 luni, în situaţia ocupării postului

3. Profilul managerial:

3.1. competenţe profesionale generale:
• limbi străine;
• tehnologice – cunoştinţe utilizare IT;
• financiare;
• comunicare;
• planificare şi organizare;
• de control;
• de management al riscului;
• altele.

3.2. profil personal:
• imagine;
• conduită;
• analiză şi sinteză;
• capacitate de decizie;
• comunicare;
• iniţiativă;
• profil intelectual.

4.Scrisoare de intenţie.

 
III. BIBLIOGRAFIE:

- O.U.G. nr.  75 din 1999 privind activitatea de audit financiar, republicata cu completările şi modificările ulterioare;
- O.U.G. nr.  90 din 2008 privind auditul statutar al situațiilor financiare anuale consolidate si supravegherea in interes public a profesiei contabile, republicata cu completările şi modificările ulterioare;
- H.G. 433 din 2011 pentru aprobarea Regulamentului de organizare si funcționare a Camerei Auditorilor Financiari din Romania;
- Legislaţia şi informaţiile care se pot găsi pe www.cafr.ro

 
IV. DOCUMENTE NECESARE PENTRU DEPUNEREA CANDIDATURII

Candidaţii depun personal sau prin poştă la secretariatul CAFR din Bucureşti, str. Sirenelor, nr. 67-69, într-un plic închis, următoarele documente:
1. CV în format Europass;
2. Cazier judiciar și cazier fiscal;
3. Scrisoare de intenţie;
4. Copii după acte de studii;
5. Copie act identitate, certificat de căsătorie, după caz;
6. Copie carnet de muncă și /sau alte documente doveditoare;
7. Adeverinţă care să ateste starea de sănătate fizică şi psihică corespunzătoare, eliberată cu cel mult 30 zile anterior depunerii candidaturii;
8. Declaraţie de consimţământ, care să confirme acordul candidatului de a i se procesa datele sale personale în scopul procedurii de selecţie și recrutare, precum şi de a se putea verifica informaţiile furnizate;
9. Declaraţie pe propria răspundere, care să confirme că nu a fost destituit dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă din motive disciplinare în ultimii 5 ani.
10. Certificat de auditor (copie conform cu originalul şi semnătura)
11. Copie carnet de auditor cu viza aferentă anului 2015.

NOTĂ: Persoanele care vor fi selectate pentru interviu, conform graficului de mai jos, trebuie să depună la comisie, în ziua interviului şi propunerea din partea candidatului privind dezvoltarea profesiei de auditor financiar, conform Capitolului II, criterii de selecţie, Punctul 2;
 
Pe plic se va menţiona “Candidatura pentru postul de Director executiv al CAFR”, numele, prenumele și domiciliul candidatului.


V. ETAPELE DE DESFĂŞURARE A SELECŢIEI:

Procedura de evaluare și selecție se realizează cu respectarea principiilor nediscriminării, tratamentului egal și transparenței și cu luarea în considerare a specificului domeniului de activitate al CAFR.

NR.

CRT.

ETAPE DE DESFĂȘURARE

TERMEN

1.

Postare anunţ pe site-ul www.cafr.ro

21.07.2015

2.

Depunerea dosarelor

22.07.2015, ora 09:00 - 14.08.2015, ora 14.00

3.

Anunțarea persoanelor selectate în vederea susţinerii interviului –

20.08.2015,

21.08.2015

4.

Susținerea interviurilor şi depunerea propunerii de dezvoltare a profesiei de auditor

24.08.2015, ora 09:00 – 26.08.2015 ora 14.00

5.

Comunicarea persoanei selectate şi demararea negocierii

28.08.2015 ora 09:00 – 31.08.2015 ora 16.00




Anunț postat la data de 21 iulie 2015, ora 20:00