Anunt privind scoaterea la concurs a unor posturi vacante existente în cadrul CAFR
Camera Auditorilor Financiari din România, organizație profesională de utilitate publică, fără scop lucrativ, care în numele statului, organizează, coordonează și autorizează desfășurarea activității de audit financiar în România, cu sediul în București, str. Sirenelor, nr.67-69, Sector 5, organizează selecție de personal în vederea ocupării următoarelor posturi vacante:
Documente necesare
Persoanele care doresc să depună dosar în vederea ocupării unuia dintre posturile scoase la concurs vor depune, personal sau prin poștă, la secretariatul CAFR din București, str. Sirenelor, nr.67-69, Sector 5, OP 5 – CP 83, într-un plic închis următoarele documente:
- Cerere de înscriere la concurs (nu există model predefinit)
- Curriculum vitae
- Cazier judiciar
- Copie a actelor de studii
- Copie carnet de muncă și/sau alte documente, care să ateste experiența solicitată
- Scrisoare de recomandare
Pe plic se va menționa "Candidatura pentru postul …………", numele, prenumele si domiciliul candidatului.
Se vor lua în considerare doar dosarele care conțin toate documentele solicitate și pentru care s-a indicat pe plic postul pentru care s-a depus dosarul.
Pentru interviu/test vor fi selectate doar persoanele care, conform documentelor depuse, îndeplinesc cerințele solicitate pentru postul pentru care au depus dosar.
Calendar depunere dosare/interviuri - același pentru toate posturile scoase la concurs:
Nr.crt.
|
Activitate
|
Perioada
|
1
|
Publicarea anunțului pe site-ul CAFR
|
13.10.2015
|
2
|
Depunerea dosarelor
|
13.10 – 28.10.2015
|
3
|
Verificarea dosarelor si anuntarea persoanelor
selectate. Vor fi anuntate doar persoanele selectate pentru a participa la
interviu/test
|
28.10-06.11.2015
|
4
|
Sustinerea testului si a interviului
|
09.11-13.11.2015
|
5
|
Comunicarea persoanei selectate
|
16.11-20.11.2015
|