Sponsorizare Congresul Camerei Auditorilor Financiari din România 26 iunie 2009, Cluj-Napoca
Sponsorizare Congresul Camerei Auditorilor Financiari din România 26 iunie 2009, Cluj-NapocaCel de-al doilea Congres organizat de Camera Auditorilor Financiari din Romania este un eveniment ce prezinta o importanta deosebita pentru profesia de audit, avand ca principal obiectiv discutarea problemelor profesiei si a solutiilor adecvate pentru a face fata marilor provocari ale momentului, a noilor exigente generate de criza financiara globala care a zguduit lumea afacerilor, precum si a cerintelor actuale pentru dezvoltarea si afirmarea profesiei in context national, regional, european si, nu in ultimul rand, pe plan mondial.
Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) are drept misiune consolidarea identitatii si recunoasterii publice a profesiei de auditor financiar din Romania, avand ca obiectiv principal dezvoltarea sustinuta a profesiei si intarirea acesteia in interesul publicului, in general, si al comunitatii de afaceri, in special.
Cel de-al doilea Congres al CAFR va avea loc la Cluj in data de 26 iunie 2009 si are in calitate de invitati personalitati cheie ale profesiei de audit, atat de pe plan local, cat si de pe plan international.
Am fi onorati ca societatea dumneavoastra sa fie asociata imaginii Camerei Auditorilor Financiari din Romania avand in vedere faptul ca activitatea pe care o desfasurati si o promovati constituie un argument solid pentru participarea si sustinerea evenimentelor aferente Congresului. De asemenea, consideram ca o asociere de imagine cu CAFR va avea un impact pozitiv asupra activitatii de audit pe care o desfasurati si implicit asupra brand-ului dumneavoastra.
In acest sens, Camera Auditorilor Financiari din Romania, in vederea organizarii lucrarilor celui de-al doilea Congres al CAFR cu tema „National si international in profesia de auditor”, 2009, va informeaza cu privire la existenta urmatoarei oferte de sponsorizare:
Exista patru categorii de sponsori: sponsor, sponsor principal, partener si partener oficial.
I. SPONSORUL (orice sponsorizare sub 1000 Euro) va beneficia de urmatoarele avantaje:
- Asocierea numelui sponsorului cu seria de evenimente dedicate celui de-al doilea Congers al CAFR;
- ostarea siglei sponsorului pe site-ul Congresului;
- Tiparirea numelui sponsorului pe toate materialele informative si pe bannerul Congresului, cu mentiunea “sponsor”
II. SPONSORUL PRINCIPAL (sponsorizare 1000 -1999 Euro) va beneficia in plus fata de sponsor, de urmatoarele avantaje:
- Anuntarea numelui sponsorului principal pe parcursul desfasurarii evenimentului;
- Tiparirea numelui sponsorului principal pe toate materialele informative si pe bannerul Congresului, cu mentiunea “sponsor principal”;
- Postarea siglei sponsorului principal pe site-ul Congresului.
- Mentionarea ca „sponsor principal” in machetele din presa dupa „partener” si „partenerul oficial”;
III. PARTENERUL (sponsorizare 2000-4999 Euro), va beneficia, in plus fata de sponsorul principal, de urmatoarele avantaje:
- Tiparirea numelui partenerului pe toate materialele informative si pe bannerul Congresului, cu mentiunea “partener”;
- Acordarea dreptului de a amplasa in incinta salii bannere (nu mai mult de 2; bannerele vor fi sub numarul si dimensiunea celor amplasate de partenerul oficial);
- Mentionarea ca „partener” in machetele din presa dupa „partenerul oficial”;
IV. PARTENERUL OFICIAL (cu sponsorizare minimã de 5000 Euro) va beneficia, in plus fata de partener, de urmatoarele avantaje:
- Asocierea numelui partenerului oficial cu seria de evenimente dedicate celui de-al doilea Congres al CAFR;
- Acordarea dreptului de a amplasa in incinta salii bannere (nu mai mult de 4; bannerele vor fi pozitionate deasupra bannerelor partenerului);
- Acordarea dreptului de a amplasa in incinta salii un stand de promovare;
- Mentionarea ca „partener oficial” in machetele din presa, pe site-ul Congresului si in revista „Audit Financiar”;
- Rezervarea unui spatiu de publicitate de 1/8 de pagina in numarul 6 al revistei „Audit Financiar”, numar ce va fi distribuit in cadrul evenimentelor aferente Congresului;
- Acordarea dreptului de a avea o interventie in cadrul unuia din workshop-uri, la alegere in concordanta cu tema de lucru a workshopului in care vorbitorul are dreptul sa vorbeasca despre activitatea companiei pe care o reprezinta.
NOTA: In functie de imprejurari, CAFR isi
rezerva dreptul de a negocia titulatura si facilitatile acordate
sponsorului, fara sa lezeze intereselesi drepturile dobandite de alti
sponsori prin acordurile incheiate.
Pentru a ne putea onora
obligatiile asumate, recomandam ca semnarea contractelor de sponsorizare
sa aiba loc pana pe 15 mai 2009. Semnarea contractelor ulterior acestei
date poate genera costuri suplimentare cuprivire la adaugarea
sponsorului pe materialele promotionale siinformative, sau renuntarea
la postarea siglei pe o parte din acestea.