Oferta sponsorizare Congresul Auditorilor Financiari din România
Oferta sponsorizare Congresul Auditorilor Financiari din România
Congresul Auditorilor Financiari din România
(Congresul) organizat de CAFR la Cluj-Napoca în
26.06.2009 este un eveniment ce prezintă o importanţă deosebită pentru
activitatea de audit, având ca principal obiectiv discutarea problemelor
profesiei şi a soluţiilor adecvate pentru a face faţă marilor provocări ale
momentului.
Noile exigenţe generate de criza financiară globală care a
zguduit lumea afacerilor, precum şi rolul profesiei în context naţional,
regional, european şi, nu în ultimul rând, pe plan mondial, vor fi teme de bază
pe agenda evenimentului.
Congresul este al doilea eveniment de acest
fel organizat de CAFR şi are printre invitaţi si participanţi
personalităţi recunoscute în profesie, atât din România, cât şi din alte
ţări.
„Naţional şi internaţional în activitatea de audit financiar”
(Auditorii şi criza economică globală) sunt temele pe care Congresul
îşi propune să le dezbată şi asupra cărora să concluzioneze.
Am fi onoraţi
ca societatea dumneavoastră să fie asociată imaginii Camerei Auditorilor
Financiari din România, având în vedere faptul că activitatea ce o
desfăşuraţi poate fi promovată şi prin participarea (susţinerea) evenimentelor
aferente Congresului. O asociere de imagine cu CAFR nu va
putea avea decât un impact pozitiv asupra activităţii si, implicit, a brand-ului
dumneavoastră.
Eventuala dumneavoastră intenţie de sponsorizare a acestui
eveniment se va putea concretiza în una din următoarele forme (categorii):
sponsor, sponsor principal,
partener şi partener oficial.
Astfel:
1. SPONSORUL (sponsorizare între 300 şi 999 EURO) va beneficia de următoarele avantaje:
- Asocierea numelui sponsorului cu seria de evenimente dedicate Congresului;
- Postarea siglei sponsorului pe site-ul Congresului;
- Tipărirea numelui sponsorului pe toate materialele informative şi pe bannerul Congresului, cu menţiunea”sponsor”.
2. SPONSORUL PRINCIPAL (sponsorizare între 1000 şi 1999 EURO) va beneficia în plus faţă de cele menţionate la punctul 1 de mai sus pentru”sponsor”, de următoarele avantaje:
- Anunţarea numelui sponsorului principal pe parcursul desfăşurării evenimentului;
- Tipărirea numelui sponsorului principal pe toate materialele informative şi pe bannerul Congresului, cu menţiunea „sponsor principal”;
- Postarea siglei sponsorului principal pe site-ul Congresului;
- Menţionarea numelor sponsorilor principali în machetele din presă, după cele ale partenerilor şi respectiv ale partenerilor oficiali.
3. PARTENERUL (sponsorizare între 2000 şi 4999 EURO), va beneficia, în plus faţă de cele menţionate la punctul 2 de mai sus pentru „sponsorul principal”, de următoarele avantaje:
- Tipărirea numelui partenerului pe toate materialele informative şi pe bannerul Congresului, cu menţiunea „partener”;
- Acordarea dreptului de a amplasa în incinta sălilor unde se vor desfăşura sesiunile, un număr de până la doua bannere, mărimea acestora fiind mai mică decât cea a bannerelor amplasate de partenerul oficial;
- Menţionarea numelor partenerilor în machetele din presă, după cele ale partenerilor oficiali.
4. PARTENERUL OFICIAL (sponsorizare minimă 5000 EURO) va beneficia, în plus faţă de cele menţionate la punctul 3 de mai sus pentru „partener”, de următoarele avantaje:
- Asocierea numelui partenerului oficial cu seria de evenimente dedicate Congresului;
- Acordarea dreptului de a amplasa în incinta sălilor unde se vor desfăşura sesiunile a unui număr de până la 4 bannere, poziţionate deasupra celor ale partenerilor;
- Acordarea dreptului de a amplasa la locaţia de desfăşurare a unui stand de promovare;
- Menţionarea ca partener oficial în machetele din presă, pe site-ul Congresului şi în revista „Audit Financiar”;
- Rezervarea unui spaţiu de publicitate de 1/8 de pagină în numărul 6 al revistei „Audit Financiar”, număr ce va fi distribuit în cadrul evenimentelor aferente Congresului;
- Acordarea dreptului de a avea o intervenţie în cadrul unuia din workshop-uri, la alegere, în concordanţă cu tema de lucru* a workshopului, în care vorbitorul are dreptul să prezinte pe scurt activitatea companiei pe care o reprezintă.
NOTĂ: În funcţie de împrejurări, CAFR îşi rezervă dreptul de a negocia titulatura şi facilităţile acordate sponsorului, fără să lezeze interesele şi drepturile dobândite de alţi sponsori prin acordurile încheiate.
Pentru a ne putea onora obligaţiile asumate, recomandăm ca semnarea
contractelor de sponsorizare să aibă loc până în 15 mai 2009. Semnarea
contractelor ulterior acestei date va putea genera costuri suplimentare cu
privire la inscripţionarea numelui sponsorului pe materialele promoţionale şi
informative, sau la renunţarea postării siglei pe o parte din acestea.
V-am
rămâne îndatoraţi dacă ne-aţi transmite un răspuns, indiferent de decizia
dumneavoastră.
În speranţa unei colaborări fructuoase, vă asigur de toată
consideraţia mea,
Prof. univ. dr. Ion Mihăilescu
Președinte al Consiliului CAFR